AMV Concert

4 juni 2019

Zoals u in het vorige nieuwsbericht heeft kunnen lezen zijn wij als korps volop bezig met het bedenken van manieren om het korps te laten voort bestaan. Na de zomerstop gaan wij aan de slag met een aantal leuke projecten, waar volwassenen zich voor aan kunnen melden, zowel muzikanten als niet-muzikanten. Daarover binnenkort meer! De jeugd heeft uiteraard de toekomst en dat geldt ook voor het korps. Daarom vinden wij het bijzonder leuk dat er nog steeds zoveel kinderen zich opgeven voor AMV-lessen. Om de kinderen, broertjes, zussen, ouders, opa’s en oma’s te laten zien en te horen hoe leuk het om samen muziek te maken, zullen wij 15 juni met de AVM leden van groep 4 van de Van Haersma Buma school een concert geven. Iedereen is welkom, de entree is gratis en uiteraard mag er gedanst worden!

Zie onderstaande flyer voor meer informatie!

Muzikale groeten het bestuur!

Naar overzicht