Jantje Beton

9 maart 2016

Van 7 t/m 12 maart 2016 is de Jantje Beton Collecteweek. Door mee te doen haal je geld op voor extra speelmogelijkheden voor de eigen club én voor kinderen in heel Nederland! Jaarlijks zetten ruim 1500 jeugdverenigingen zich in voor de Jantje Beton Collecte en lopen zo’n 42.000 collectanten mee om geld op te halen voor spelen en bewegen in de eigen buurt. De helft van de opbrengst mogen jeugdclubs zelf houden voor buitenactiviteiten voor kinderen. De andere helft van de opbrengst zet Jantje Beton in voor buitenspeelprojecten in het hele land.

Ook dit jaar collecteren wij als muziekvereniging weer in de dorpen Jutrijp en Hommerts. De helft van de opbrengst mogen we houden en is bestemd voor onze jeugd. Dus geef deze week aan de collectanten die deze week weer langs zullen komen! Alvast bedankt

Naar overzicht