Inschrijving 47e solistenconcours van Femuza

13 januari 2016

Op zaterdag 13 februari organiseert Femuza het 47e Solistenconcours in de Stadslaankerk in IJlst. Aan het Solistenconcours kunnen solisten en ensembles meedoen, zowel instrumentalisten als vocalisten zijn van harte welkom. Inschrijven kan tot uiterlijk 19 januari. De jury bestaat uit Ido Gerard Kempenaar en Thijs Oud.

De organisatie heeft een pianiste beschikbaar voor de begeleiding van solisten. Er worden ook vrijwilligers en maatschappelijk stagiairs gevraagd om solisten en publiek te begeleiden.

Ook dit jaar maken de solistenconcoursen van de federaties onderdeel uit van “Route De Klank fan Fryslân”. Hierbij hebben de Federaties van Muziekverenigingen, de Organisatie van Muziekverenigingen in Fryslân (OMF) en Keunstwurk/fulkaan de handen ineen geslagen. Via het provinciaal solistenconcours voor blazers en slagwerkers is het eindpunt van de Route het landelijk solistenconcours van de KNMO in oktober.

Stadslaankerk, Stadslaan 10, 8561 AD IJlst

Informatie en opgave:
www.femuza.nl
femuzaswf@gmail.com

Stuur de ingevulde PDF op.

Bron: persbericht Femuza

Naar overzicht